"Toti traim sub acelasi cer, dar nu toti avem acelasi orizont." Konrad Adenauer

marți, 2 martie 2010

Serviciul ideal


Nu m-am putut abtine zilele astea sa nu ma gandesc, in iuresul inceputului efectiv al muncii pe anul asta, la serviciul ideal.Insa, oricat de mult m-am gandit, n-am reusit sa aflu pe deplin raspunsul.
Ce e ala serviciul ideal? Cel la care te duci de placere, iei o gramada de bani, ai timp liber de parca ai lucra part time, poti avea o viata de familie linistita si implinita si mai beneficiezi si de alte nush cate avantaje.

In alta ordine de idei, cunosc persoane care vin la munca pentru a avea de unde sa plece acasa la terminarea programului.Pentru ele locul ala de munca este serviciul ideal.Si atentie, nu e vorba de stat, ci de o firma privata.

Ce am scris mai sus seamana a idee de persoana frustrata.Nu sunt asa, insa mor cand vad ca eu ma agit ca un sifon, iar alte mademoiselle stau relaxate, imbracate de parca fac parada modei si atente sa nu li sifoneze hainele pretioase, isi pregatesc lucrari de licenta, master, etc, joaca nush ce jocuri in retea, iar cand ai nevoie de serviciile lor, iti replica pe un ton usor iritat..am treaba draga, te sun eu cand termin.Sa iei foc nu alta!

O vorba din popor spune ca cine poate oase roade, cine nu, nici carne moale.Adevarat, n-am ce zice!

Ramane intrebarea: cum arata de fapt si de drept serviciul ideal? Are cineva din voi jobul (ca tot ne englezim pe zi ce trece si o sa ajungem ca filmele indiene..o vorba in engleza, sapte in limba mahabharatei) ideal?

3 comentarii:

  1. Pentru mine, jobul ideal este acela unde pot fi în continuă mişcare şi... învăţare. Ideal este să ai un job care să te solicite şi fizic şi intelectual, ca să te menţii în formă. Dar, cel mai important este să fii şi bine răsplătit pentru eforturile tale. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pt mine job-ul ideal se prezintă exact cum l-ai descris tu în primul paragraf :P
    Job-ul pe care îl am în prezent este f departe de a fi ideal în ceea ce priveşte timpul. Îmi place ceea ce fac dar nu cum fac: uneori sunt nevoită să lucrez ca pe bandă şi să mă supun unui program de lucru ce depăşeşte de multe ori 8-9 ore.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cris: corect ce ai spus.Dar parca prea multa miscare si efort intelectual ajung sa te macine in timp.
    MadMe: te inteleg perfect.Stiu ce inseamna stressul continuu si lucrul peste program.Si retributia care nu e pe masura muncii depuse..

    RăspundețiȘtergere

liv spune: