"Toti traim sub acelasi cer, dar nu toti avem acelasi orizont." Konrad Adenauer

vineri, 20 noiembrie 2009

inceput de week end





gata, a mai trecut o saptamana.mai buna, mai rea, depinde de fiecare dintre noi cum a stiut sa o faca mai frumoasa sau dimpotriva mai gri.printre vesti despre bani, salarii, concedii in perioada de iarna, prime pe care le asteptam sa vina (sa speram ca o sa vina si nu o sa ne lase tocmai atunci cand ne e lumea mai draga), criza economica, somaj din ce in ce mai mare, rate la banci care se maresc intr-o zi cat fat frumos intr-o luna (ca de, euro e stapan absolut, iar leul e ceva mic si trist ce seamana mai mult cu un soricel speriat de propria umbra), m-am gandit sa palavragesc cate ceva despre week end.desi, sincera sa fiu, dulcea limba romaneasca are un corespondent pentru acesta, si anume banalul si prafuitul "sfarsit de saptamana".dar parca suna mai funky si mai delicious week end, nu?
in fine, sa trecem peste nuante si sa revenim la ale noastre.am avut o saptamana grea recunosc, dar am decis sa o uit si sa ma bucur de cele doua zile libere pe care le am.asa ca, inarmata cu o doza buna de optimism (ca nu vreau sa ma gandesc ce ma asteapta la munca in lunile de iarna ce vor veni), m-am hotarat, de fapt ne-am hotarat (ca de aia suntem doi, ca sa facem lucrurile impreuna) sa evadam la munte.astept cu drag sa respir aerul curat de munte, sa beau un vin fiert cu scortisoara si sa urc, poate, si la babele.si m-am mai decis ca, chiar de nu voi avea buzunarul doldora cu bani, ma voi simti bine.si voi savura la maxim fiecare clipa, precum savurez
o inghetata in zilele toride de vara.
va doresc sa aveti un week end minunat, cu mult soare atat afara, cat si in suflet.ne auzim curand, caci microbul de a scrie ma va atrage cat de curand catre proaspatul meu blog.
http://www.you-tube.ro/peisaje-iarna--nicu-alifantis--v119795.html

Un comentariu:

  1. Hmmm, ai fugit repede la munte, nu-ti mai place aerul de GL, ha?!

    Have fun, my dear!!! :P

    RăspundețiȘtergere

liv spune: