"Toti traim sub acelasi cer, dar nu toti avem acelasi orizont." Konrad Adenauer

joi, 10 decembrie 2009

luna decembrie


aseara am fost in hypermarketul real si mi-am dat seama, cu groaza ce-i drept, ca a inceput febra/nebunia cumparaturilor.parcarea era plina, de parca jumate din oras navalise sa-si burduseasca frigiderele cu mancare, oamenii forfoteau cu carucioarele pline ochi, iar cozile la casele de marcat erau considerabile.
si ma gandeam, in sinea mea, daca acum e atata aglomeratie si e doar o banala zi de miercuri, oare cum o sa fie in preajma sarbatorilor? probabil o sa stai la coada cate 2 ore, o sa te imbrancesti cu un contracandidat ce a ochit aceeasi punga de faina ca si tine, o sa cumperi nu stiu cate kilograme de ulei (sa fie acolo, ca nu se stie niciodata), o sa te arunci la bunataturi (ca doar o data in an e Craciunul, respectiv revelionul) si o sa pleci fara un nasture la haina, dar multumit ca ai reusit sa cumperi tot ceea ce era pe lista..
luna decembrie se mai numeste in limbaj de shopping si luna cadourilor.a banilor cheltuiti cu nemiluita, a cantitatilor industriale de mancare adunata, a dulciurilor de toate felurile si a ce mai vreti voi.
poate ar fi bine daca in toata nebunia asta am reusi sa gasim un strop de luciditate in noi.nu suntem in anul 2012, nu vine sfarsitul pamantului, nu se termina viata noastra odata cu petrecerea de revelion si nici nu reusim sa consumam in totalitate muntele de preparate pe care cu sarg si sudoare il pregatim in fiecare an.
dar, pana la urma urmei, o data in an e Craciunul..ce credeti merita?

2 comentarii:

  1. Coincidenta, si eu am fost ieri tot in acelasi supermarket si trebuie sa-ti dau dreptate. Era neobisnuit de aglomerat pentru o zi de miercuri, la pranz.
    Chiar ieri ii ziceam lui Daniel ca mi-ar placea sa fiu patron de supermarket cand am vazut si eu imbulzeala. Romanul e hranaci, ce sa-i faci!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu, nu cred ca merita, insa asa suntem, nu ai ce sa faci... chiar anul acesta, cel putin in Bucuresti, am remarcat ca lumea nu se imbulzeste ca alta data la cumparaturi... Eu sunt atipica, noi cumparam si gatim cat sa nu stau in ziua de Craciun la cratita si cam atat :)

    RăspundețiȘtergere

liv spune: