"Toti traim sub acelasi cer, dar nu toti avem acelasi orizont." Konrad Adenauer

miercuri, 23 decembrie 2009

pregatiri de Craciun...


In fiecare an vine Craciunul.In fiecare an Nasterea Domnului e un eveniment special.. EL se naste de 2.000 de ani in fiecare an si totusi de fiecare data parca se naste prima oara.Sentimentul pe care eu il am e magic.Dar despre el o sa postez la vremea potrivita.Acum vreau sa vorbesc strict despre pregatiri.
Nimic nu e mai frumos decat sa-ti petreci Craciunul acasa, alaturi de cei dragi..Daca de Revelion am plecat mai mereu, de Craciun am fost intotdeauna alaturi de familia mea.Mirosul de sarmale, aroma cozonacului cu nuca, sclipirile globurilor din brad in noaptea venirii Mosului, bucuria deschiderii cadourilor e unica.Pentru mine sunt momente pe care le retraiesc in fiecare an la fel de intens.
Chiar daca ai mei nu mai sunt, chiar daca fratele meu e plecat "afara", pastrez traditiile invatate de la bunici...fara ele as fi trista, mult prea trista, iar casa ar fi mult prea pustie pentru mine.
Ideea e ca nebuneala asta de Craciun, orele tarzii care te apuca prin bucatarie robotind, te apropie de cei dragi mai mult decat iti imaginezi.Nu e important sa pregatesti tone de mancare, important e sa pui mult suflet si multa dragoste in ceea ce pregatesti.
As mai avea multe de spus, dar va las pentru ca mi-au crescut cozonacii si e vremea de copt.Parca lucrez la brutarie, atat de cald e in bucataria mea..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

liv spune: