"Toti traim sub acelasi cer, dar nu toti avem acelasi orizont." Konrad Adenauer

vineri, 11 decembrie 2009

pentru el


ne chinuim in viata sa intelegem ce vrem, mai intai, pe urma ce drum sa urmam si apoi cum va fi existenta noastra langa omul pe care ni-l imaginam din copilarie.unele ne dorim printi calare pe cai albi precum laptele, altele ne dorim un suflet cald si tandru, altele ne dorim doar sa fie cineva alaturi.
si cu iluzii de copile necoapte, ametite de filmele de dragoste americane, ratacim prin viata in cautarea partenerului perfect.care sa ne completeze si care sa ne faca sa fim intrege.si eu am alergat dupa o iluzie creata in copilarie, insa am inteles pe drum ca perfectiunea exista doar in filme si in cartile create de sandra brown (care, a propos, faceau furori imediat dupa 1989).
si m-am intrebat deseori ce este iubirea si cum o recunosti atunci cand se strecoara in calea ta.cum poti sa iti dai seama daca persoana de langa tine este cea alaturi de care vrei sa imbatranesti si sa depeni amintiri cand timpul iti va ninge fulgi de zapada in plete...
nu am gasit raspunsul atunci, insa apoi am inteles ca iubirea inseamna mult mai mult decat primul fior, prima noapte de dragoste sau primul te iubesc.
iubirea e...iubire.exista sau nu.nu poate fi cuantificata, nu poate fi masurata, nu poate fi uitata.iubirea inseamna sa vrei sa te trezesti langa celalalt dimineata, sa-i vezi parul ciufulit si obrazul cu urma de la fata de perna, sa faci cafeaua si sa duci cu tine in dormitor aroma boabelor proaspat prajite, sa fii la munca si sa te intrebe pe mess cand vii acasa pentru ca el, in ziua lui libera, a gatit pentru tine.
iubirea inseamna sa ierti, sa uiti de certuri, sa daruiesti, sa bucuri, sa alini.
iubirea e magica.iar eu dedic aceasta mica epistola unei persoane speciale din viata mea.i-o dedic lui.doar lui.

Un comentariu:

liv spune: